fbpx

Η Green Family- το Ελληνικόν υποδέχεται νέο κατάστημα στον Βόλο, στην οδό Ιάσονος 82Α με Τοπάλη. Πιο δυναμική, πιο βιολογική και πιο πράσινη από ποτέ διαγράφεται η πορεία της Green Family- το Ελληνικόν, που συνεχίζει τη σταθερή της ανάπτυξη. Το κατάστημα του Βόλου θα είναι το 10ο της αλυσίδας, η οποία εξελίσσεται και διευρύνεται σε συνεργασία με τη THE FRANCHISE CO. – εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων franchise.

green-family-bioproductsΕίναι γενικά παραδεκτό ότι τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές στρέφουν το ενδιαφέρον τους στα βιολογικά προϊόντα. Η στροφή στον υγιεινό τρόπο ζωής και διατροφής δημιουργεί μεγάλο άνοιγμα στην αγορά, εμφανίζοντας εξαιρετικά ελκυστικές επιχειρηματικές προτάσεις.

Ποιο είναι το στοιχείο εκείνο όμως που καθιστά την Green Family – το Ελληνικόν leader στην αγορά των βιολογικών προϊόντων;  Όπως έχει αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Θεόδωρος Πανταλέων,  διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, σε σχετική συνέντευξή του στο περιοδικό FRANCHISE SUCCESS «η βασική διαφορά μας τελικά με όλες τις άλλες επιχειρήσεις του κλάδου είναι ότι για εμάς η ενασχόληση με τον κλάδο δεν είναι μια επιχειρηματική πρόταση αλλά είναι στάση ζωής».

Zero waste, private label, own brands: Στοιχεία μοναδικότητας

Στο πλαίσιο της ανθρωποκεντρικής προσέγγισης και στις ηθικές αξίες με βάση τις οποίες έχει δομηθεί η εταιρεία, η Green Family – το Ελληνικόν έχει εισαγάγει την πρακτική zero waste.

green-family-katastimaΠρόκειται για μια παγκόσμια έμπνευση, που βασίζεται στη λογική της ελαχιστοποίησης των απορριμμάτων και στην αλλαγή της νοοτροπίας που μας θέλει να καταναλώνουμε πολύ περισσότερο απ’ όσο χρειαζόμαστε. Και πώς το επιτυγχάνει αυτό; Τοποθετώντας στα καταστήματά της δοχεία με συγκεκριμένα προϊόντα, που μπορεί να προμηθευτεί κανείς φέρνοντας το δικό του σκεύος και να κερδίσει εκπτώσεις στην τελική τιμή.

green-family-private-labelsΤην ίδια στιγμή και με δεδομένο ότι η Green Family – το Ελληνικόν δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην καινοτομία, επενδύοντας σε στοιχεία μοναδικότητας που ενισχύουν το brand, έχει δημιουργήσει τα δικά του private label και own brands προϊόντα. Η μεγάλη προϊοντική γκάμα σημαίνει πολλαπλές πηγές εσόδων για τον συνεργάτη – franchisee, ενώ παράλληλα αποδεικνύει ότι η «πράσινη οικογένεια» ενισχύει και την ελληνική οικονομία, καθώς διαθέτει αποκλειστικές συνεργασίες με Έλληνες παραγωγούς.

Επικοινωνήστε μαζί μας